
Kitabımızın ilk bölümünde Dingin, Yüksel, Koçak ve Gökçek Karaca tarafından hazırlanan ve üçüncü aşama gündem belirleme araştırmalarında kullanılan araştırma yaklaşım ve yöntemlerine odaklanan çalışmayı bulacaksınız. Aynı araştırma ekibinin hazırladığı diğer bir bölümde de yine üçüncü aşama gündem belirleme konusu irdelenmekte ve bu kez medya gündemindeki ağ bağlantılarının insan zihnine yansımaları tartışılmaktadır.
Dikkat ekonomisi çağına odaklanan Akdağ, Dağ, Acar ve Bir tarafından hazırlanan bölümde ise, zihinsel kısayolların reklamcılık alanına dikkat açısından sunduğu araştırma fırsatları konu edilmektedir.
Türkeli ve Demirkıran tarafından hazırlanan bölümde yeşil boyama uygulamaları ele alınmış ve yeşil reklamlara yönelik tutumlar incelenmektedir.
Kovid-19’un hayatımızın üzerindeki etkisi her geçen gün azalsa da konuya ilişkin akademik çalışmalar yapılmaya devam etmektedir. Bu çerçevede kitabımızda Kovid-19’la ilgili yer verilen üç bölümden ilkinde Yılmaz ve Keskin Yılmaz’ın yaptıkları araştırmada Kovid-19’la ilgili kamu spotları ele alınmaktadır. Diğer araştırmada ise Yılmaz ve Karabay, bir yapısal eşitlik modelini irdelemektedir.